„Oduvek sam želeo da eksperimentišem muzikom i da stvaram projekte koji nisu ograničeni na jedan muzički žanr. Zadovoljstvo mi je što sam pronašao istomišljenike koji su dovoljno ludi da se upuste u novo poglavlje sa mnom i željni da moju muziku predstave globalnoj publici. Upravo smo završili snimanje nove pesme i videa koje jedva čekam da podelim sa svima. Takođe, u pripremi je i album na kom će biti puno novog zvuka. Veoma sam uzbuđen što ću ovo izdanje predstaviti ljudima, jedva čekam da vidim i čujem njihove reakcije. Sa nestrpljenjem iščekujem da vidim šta donosi budućnost”, ispričao je Marko Purišić poznatiji kao Baby Lasagna.
„Radili smo sa Markom i njegovim timom od januara ove godine. Baby Lasagna je neverovatno talentovan i kreativan umetnik koji poseduje poseban X faktor potreban za osvajanje globalne publike. Veoma sam zahvalan na poverenju koje nam je pružio i prilici da budemo partneri u novom i uzbudljivom poglavlju njegove karijere. Polydor Germany kao jak partner i njegova nova izdavačka kuća i mi kao Universal Music Western Balkans smo veoma srećni da ovakvom umetniku otvorimo globalni put i radujemo se predstojećim izdanjima i razvoju njegove karijere”, rekao je Fabian Stilke, generalni menadžer Universal Music Western Balkans.
„Baby Lasagna je očarao globalnu publiku tokom Evrovizije svojim jedinstvenim zvukom i neverovatnim osećajem za scenu. Mi čvrsto verujemo u njegov talenat i sposobnost da se poveže sa još većom publikom na globalu i istinski postane svetska muzička zvezda. Imamo velike planove za njega i veoma smo srećni što zvanično počinjemo saradnju sa njim, njegovim lokalnim timom i izdavačkom kućom Universal Music Western Balkans na njegovom muzičkom putovanju”, izjavio je Daniel Schmidt, Senior Vice President Polydor/Island & Ventura Records.
Baby Lasagna je hrvatski muzički projekat nastao iz potrebe autora za umetničkim izrazom koji će mu omogućiti da piše tekstove ne vodeći računa o ponekad strogim žanrovskim ograničenjima. Njegovo iskustvo u pisanju za različite tipove umetnika omogućava mu da spoji naizgled apsolutno nekompatibilne žanrove i stvori iznenađujuće pesme koje su veoma privlačne i uzbudljive. Slušajte pažljivo Baby Lasagna-u, neće proći mnogo vremena pre nego što primetite introverta koji se krije iza glasne i ekstrovertne scenske ličnosti. Njegov pristup muzici vođen sloganom „ne shvataj sebe previše ozbiljno” će vas oraspoložiti i nasmejati, a u isto vreme, dualnost ritmova i tekstovi koji navode na razmišljanje povešće vas u istraživanje današnje društvene klime, jer je Markov cilj da stvara muziku koja govori o izazovima i poteškoćama u društvu.
Njegov put do sada bio je bajkovit. Baby Lasagna je ušao na hrvatski izbor evrovizijskog predstavnika DORA kao rezerva sa, sada već globalnim hit singlom, numerom „Rim Tim Tagi Dim”. Nakon prvog nastupa na nacionalnom izboru, vinuo se na prvo mesto na kladionicama kao apsolutni favorit. Na evrovizijskom finalu osvojio je najviše glasova publike i zauzeo drugu poziciju. Njegov singl prvobitno je plasiran kroz Virgin Music, koji je deo Universal Music Western Balkans, dok će se nakon potpisivanja globalnog izdavačkog ugovora njegov muzički put nastaviti sa izdavačkom kućom Polydor Germany u saradnji sa Universal Music Western Balkans.
Izdanje „Rim Tim Tagi Dim“ je u Srbiji dostupno na svim streaming servisima: